Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18111
Название: Обслуговування клієнтів як об'єкт маркетингового управління
Авторы: Сива, В. І.
Научный руководитель: Макарова, В. В.
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Сива В. І. Обслуговування клієнтів як об'єкт маркетингового управління. Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 26-30 квітня 2021 р.; наук. кер. Макарова В. В. Харків: ХНТУСГ, 2021. С. 267-269.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18111
ISBN: 978-617-7920-09-9
Располагается в коллекциях:Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2021_267-269.pdf168.27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.