Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18111
Title: Обслуговування клієнтів як об'єкт маркетингового управління
Authors: Сива, В. І.
metadata.dc.contributor.advisor: Макарова, В. В.
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Сива В. І. Обслуговування клієнтів як об'єкт маркетингового управління. Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 26-30 квітня 2021 р.; наук. кер. Макарова В. В. Харків: ХНТУСГ, 2021. С. 267-269.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18111
ISBN: 978-617-7920-09-9
Appears in Collections:Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2021_267-269.pdf168.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.