Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18097
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Ways to increase enterprise competitiveness
Автори: Кравченко, Г. В.
Попов, Д. О.
Саєнко, А. В.
Науковий керівник : Бобловський, О. Ю.
Ключові слова: конкурентоспроможність;стратегія підприємства;резерви;competitiveness;enterprise strategy;reserves
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Кравченко Г. В., Попов Д. О., Саєнко А. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства. Вісник студентського наукового товариства. 2019. Вип. 2. С. 246-247.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються питання підтримання конкурентоспроможності підприємства. Для її підвищення важливе значення має виявлення, обґрунтування і класифікація факторів і резервів, що обумовлюють її рівень. За ступенем залежності від підприємства всі фактори поділяються на зовнішні та внутрішні.
The article deals with the issues of maintaining the competitiveness of the enterprise. In order to increase it, it is important to identify, justify and classify the factors and reserves that determine its level. By the degree of dependence on the enterprise, all factors are divided into external and internal.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18097
ISBN: 978-617-7602-78-0
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник СНТ_випуск 2_2019-246-247.pdf775.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.