Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17927
Назва: Особливості формування собівартості продукції на підприємствах ресторанного господарства
Автори: Янчева, Л.М.
Ільченко, М.О.
Ключові слова: собівартість;продукція;підприємства ресторанного господарства;cost;product;restaurant enterprises;себестоимость;продукция;предприятия ресторанного хозяйства
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Янчева Л. М., Ільченко М. О. Особливості формування собівартості продукції на підприємствах ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 3-10.
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз спеціальної літератури, нормативно-правової бази щодо визначення механізму формування собівартості продукції, обліку витрат за калькуляційними об’єктами та сукупності способів розрахунку собівартості калькуляційної одиниці на підприємствах ресторанного господарства.
The analysis of specialized literature and the legal framework concerning the definition of the formation mechanism of production costs, taking into account the cost of calculation objects and a set of methods for calculating the cost calculation unit in the restaurant business enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17927
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(1)__3.pdf162.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.