Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17927
Название: Особливості формування собівартості продукції на підприємствах ресторанного господарства
Авторы: Янчева, Л.М.
Ільченко, М.О.
Ключевые слова: собівартість;продукція;підприємства ресторанного господарства;cost;product;restaurant enterprises;себестоимость;продукция;предприятия ресторанного хозяйства
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Янчева Л. М., Ільченко М. О. Особливості формування собівартості продукції на підприємствах ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 3-10.
Краткий осмотр (реферат): Проведено аналіз спеціальної літератури, нормативно-правової бази щодо визначення механізму формування собівартості продукції, обліку витрат за калькуляційними об’єктами та сукупності способів розрахунку собівартості калькуляційної одиниці на підприємствах ресторанного господарства.
The analysis of specialized literature and the legal framework concerning the definition of the formation mechanism of production costs, taking into account the cost of calculation objects and a set of methods for calculating the cost calculation unit in the restaurant business enterprises.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17927
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (15) Ч1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_1(1)__3.pdf162.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.