Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17927
Title: Особливості формування собівартості продукції на підприємствах ресторанного господарства
Authors: Янчева, Л.М.
Ільченко, М.О.
Keywords: собівартість;продукція;підприємства ресторанного господарства;cost;product;restaurant enterprises;себестоимость;продукция;предприятия ресторанного хозяйства
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Янчева Л. М., Ільченко М. О. Особливості формування собівартості продукції на підприємствах ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 3-10.
Abstract: Проведено аналіз спеціальної літератури, нормативно-правової бази щодо визначення механізму формування собівартості продукції, обліку витрат за калькуляційними об’єктами та сукупності способів розрахунку собівартості калькуляційної одиниці на підприємствах ресторанного господарства.
The analysis of specialized literature and the legal framework concerning the definition of the formation mechanism of production costs, taking into account the cost of calculation objects and a set of methods for calculating the cost calculation unit in the restaurant business enterprises.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17927
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(1)__3.pdf162.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.