Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17626
Назва: Маркетингове планування в загальному механізмі планування на підприємстві
Автори: Михайлова, М.В.
Ключові слова: планування;маркетингове планування;підприємство;planning;marketing planning;enterprise;планирование;маркетинговое планирование;предприятие
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Михайлова М.В. Маркетингове планування в загальному механізмі планування на підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 381-388.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано теоретичний досвід. Обґрунтовано місце плану маркетингу в загальному механізмі планування на підприємстві.
Theoretical experience is analysed. The place of marketing plan is grounded in the general mechanism of planning on an enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17626
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(2)__56.pdf266.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.