Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17626
Название: Маркетингове планування в загальному механізмі планування на підприємстві
Авторы: Михайлова, М.В.
Ключевые слова: планування;маркетингове планування;підприємство;planning;marketing planning;enterprise;планирование;маркетинговое планирование;предприятие
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Михайлова М.В. Маркетингове планування в загальному механізмі планування на підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 381-388.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано теоретичний досвід. Обґрунтовано місце плану маркетингу в загальному механізмі планування на підприємстві.
Theoretical experience is analysed. The place of marketing plan is grounded in the general mechanism of planning on an enterprise.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17626
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (15) Ч2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_1(2)__56.pdf266.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.