Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайлова, М.В.-
dc.date.accessioned2022-12-08T20:45:17Z-
dc.date.available2022-12-08T20:45:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМихайлова М.В. Маркетингове планування в загальному механізмі планування на підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 381-388.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17626-
dc.description.abstractПроаналізовано теоретичний досвід. Обґрунтовано місце плану маркетингу в загальному механізмі планування на підприємстві.uk_UA
dc.description.abstractTheoretical experience is analysed. The place of marketing plan is grounded in the general mechanism of planning on an enterprise.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectмаркетингове плануванняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectmarketing planninguk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectпланированиеuk_UA
dc.subjectмаркетинговое планированиеuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.titleМаркетингове планування в загальному механізмі планування на підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__56.pdf266.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.