Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17626
Title: Маркетингове планування в загальному механізмі планування на підприємстві
Authors: Михайлова, М.В.
Keywords: планування;маркетингове планування;підприємство;planning;marketing planning;enterprise;планирование;маркетинговое планирование;предприятие
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Михайлова М.В. Маркетингове планування в загальному механізмі планування на підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 381-388.
Abstract: Проаналізовано теоретичний досвід. Обґрунтовано місце плану маркетингу в загальному механізмі планування на підприємстві.
Theoretical experience is analysed. The place of marketing plan is grounded in the general mechanism of planning on an enterprise.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17626
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__56.pdf266.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.