Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17614
Назва: Розробка методології оцінки інноваційної діяльності на підприємстві готельного бізнесу
Автори: Селютін, В.М.
Токарчук, Г.В.
Ключові слова: інноваційна діяльність;підприємство готельного бізнесу;оцінка;методологія;innovative activity;hotel business enterprise;rating;methodology;инновационная деятельность;предприятие гостиничного бизнеса;оценка;методология
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Селютін В. М., Токарчук Г. В. Розробка методології оцінки інноваційної діяльності на підприємстві готельного бізнесу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 374-381.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання обліку інноваційної діяльності. Наведено аналіз існуючих форм звітності для промислових підприємств. Визначено такі головні чинники реалізації сервісних інновацій, як взаємна компетенція, динамічна орієнтація на клієнтів, якість знань на підприємстві. Запропоновано форму аналізу та звітності інноваційності на підприємстві готельного господарства.
The matter of Innovative Activities Accounting has been considered in this article. Analyzes of current forms and reports for industrial and manufacturing enterprises is given. Authors have identified main factors within the realization of service innovation, namely – mutual competence, dynamic client orientation, knowledge quality. New form for analyze and reporting has been proponed for the hotel business enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17614
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(2)__55.pdf277.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.