Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17492
Title: Стратегія соціальної відповідальності підприємства в умовах стійкого розвитку
Authors: Юзик, Л.О.
Keywords: соціальна відповідальність;підприємство;стійкий розвиток;social responsibility;enterprise;sustainable development;социальная ответственность;предприятие;устойчивое развитие
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Юзик Л. О. Стратегія соціальної відповідальності підприємства в умовах стійкого розвитку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 305-311.
Abstract: Розглянуто питання актуальності корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) для отримання конкурентних переваг сучасними підприємствами. Охарактеризовано портфель стратегій соціальної відповідальності та узагальнено, які стратегії соціальної відповідальності використовуються в сучасних торговельних підприємствах.
The question of actuality of corporate social responsibility (KSR) is considered for the receipt of competitive edges by modern enterprises. The briefcase of strategies of social responsibility is described and generalized, what strategies of social responsibility are utilized in modern point-of-sale enterprises.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17492
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__45.pdf264.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.