Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17492
Название: Стратегія соціальної відповідальності підприємства в умовах стійкого розвитку
Авторы: Юзик, Л.О.
Ключевые слова: соціальна відповідальність;підприємство;стійкий розвиток;social responsibility;enterprise;sustainable development;социальная ответственность;предприятие;устойчивое развитие
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Юзик Л. О. Стратегія соціальної відповідальності підприємства в умовах стійкого розвитку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 305-311.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання актуальності корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) для отримання конкурентних переваг сучасними підприємствами. Охарактеризовано портфель стратегій соціальної відповідальності та узагальнено, які стратегії соціальної відповідальності використовуються в сучасних торговельних підприємствах.
The question of actuality of corporate social responsibility (KSR) is considered for the receipt of competitive edges by modern enterprises. The briefcase of strategies of social responsibility is described and generalized, what strategies of social responsibility are utilized in modern point-of-sale enterprises.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17492
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (15) Ч2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_1(2)__45.pdf264.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.