Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮзик, Л.О.-
dc.date.accessioned2022-12-08T12:52:48Z-
dc.date.available2022-12-08T12:52:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЮзик Л. О. Стратегія соціальної відповідальності підприємства в умовах стійкого розвитку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 305-311.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17492-
dc.description.abstractРозглянуто питання актуальності корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) для отримання конкурентних переваг сучасними підприємствами. Охарактеризовано портфель стратегій соціальної відповідальності та узагальнено, які стратегії соціальної відповідальності використовуються в сучасних торговельних підприємствах.uk_UA
dc.description.abstractThe question of actuality of corporate social responsibility (KSR) is considered for the receipt of competitive edges by modern enterprises. The briefcase of strategies of social responsibility is described and generalized, what strategies of social responsibility are utilized in modern point-of-sale enterprises.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectстійкий розвитокuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectsustainable developmentuk_UA
dc.subjectсоциальная ответственностьuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectустойчивое развитиеuk_UA
dc.titleСтратегія соціальної відповідальності підприємства в умовах стійкого розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__45.pdf264.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.