Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17492
Назва: Стратегія соціальної відповідальності підприємства в умовах стійкого розвитку
Автори: Юзик, Л.О.
Ключові слова: соціальна відповідальність;підприємство;стійкий розвиток;social responsibility;enterprise;sustainable development;социальная ответственность;предприятие;устойчивое развитие
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Юзик Л. О. Стратегія соціальної відповідальності підприємства в умовах стійкого розвитку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 305-311.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання актуальності корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) для отримання конкурентних переваг сучасними підприємствами. Охарактеризовано портфель стратегій соціальної відповідальності та узагальнено, які стратегії соціальної відповідальності використовуються в сучасних торговельних підприємствах.
The question of actuality of corporate social responsibility (KSR) is considered for the receipt of competitive edges by modern enterprises. The briefcase of strategies of social responsibility is described and generalized, what strategies of social responsibility are utilized in modern point-of-sale enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17492
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(2)__45.pdf264.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.