Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17389
Название: Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства
Авторы: Жегус, О.В.
Бєліченко, В.Г.
Ключевые слова: маркетингова діяльність;торговельне підприємство;ефективність;marketing activity;trading company;efficiency;маркетинговая деятельность;торговое предприятие;эффективность
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Жегус О. В., Бєліченко В. Г. Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 247-254.
Краткий осмотр (реферат): Визначено та проаналізовано чинники та критерії забезпечення ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства. Розглянуто організаційні аспекти маркетингової діяльності.
The factors and criteria to ensure the effectiveness of marketing activities of retailer are identified and analyzed. The organizational aspects of marketing are considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17389
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (15) Ч2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_1(2)__37.pdf344.32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.