Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17389
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖегус, О.В.-
dc.contributor.authorБєліченко, В.Г.-
dc.date.accessioned2022-12-07T21:23:43Z-
dc.date.available2022-12-07T21:23:43Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЖегус О. В., Бєліченко В. Г. Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 247-254.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17389-
dc.description.abstractВизначено та проаналізовано чинники та критерії забезпечення ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства. Розглянуто організаційні аспекти маркетингової діяльності.uk_UA
dc.description.abstractThe factors and criteria to ensure the effectiveness of marketing activities of retailer are identified and analyzed. The organizational aspects of marketing are considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjecttrading companyuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UA
dc.subjectторговое предприятиеuk_UA
dc.subjectэффективностьuk_UA
dc.titleЧинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__37.pdf344.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.