Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17389
Title: Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства
Authors: Жегус, О.В.
Бєліченко, В.Г.
Keywords: маркетингова діяльність;торговельне підприємство;ефективність;marketing activity;trading company;efficiency;маркетинговая деятельность;торговое предприятие;эффективность
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Жегус О. В., Бєліченко В. Г. Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 247-254.
Abstract: Визначено та проаналізовано чинники та критерії забезпечення ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства. Розглянуто організаційні аспекти маркетингової діяльності.
The factors and criteria to ensure the effectiveness of marketing activities of retailer are identified and analyzed. The organizational aspects of marketing are considered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17389
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__37.pdf344.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.