Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17279
Назва: Маркетингова стратегія як умова ефективної діяльності на аграрному ринку
Автори: Болотна, О. В.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Болотна О. В. Маркетингова стратегія як умова ефективної діяльності на аграрному ринку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Напрями розвитку технологічних систем і логістики в АПВ», Харків 11-12 квітня 2019 р., Харків, ХНТУСГ, 2019. С. 87
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17279
Розташовується у зібраннях:Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Напрями розвитку технологічних систем і логістики в АПВ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRTS_APV_2019_76.pdf429.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.