Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17279
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБолотна, О. В.-
dc.date.accessioned2022-12-07T11:53:13Z-
dc.date.available2022-12-07T11:53:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБолотна О. В. Маркетингова стратегія як умова ефективної діяльності на аграрному ринку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Напрями розвитку технологічних систем і логістики в АПВ», Харків 11-12 квітня 2019 р., Харків, ХНТУСГ, 2019. С. 87uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17279-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія як умова ефективної діяльності на аграрному ринкуuk_UA
dc.typeAnimationuk_UA
Appears in Collections:Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Напрями розвитку технологічних систем і логістики в АПВ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRTS_APV_2019_76.pdf429.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.