Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17279
Title: Маркетингова стратегія як умова ефективної діяльності на аграрному ринку
Authors: Болотна, О. В.
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Болотна О. В. Маркетингова стратегія як умова ефективної діяльності на аграрному ринку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Напрями розвитку технологічних систем і логістики в АПВ», Харків 11-12 квітня 2019 р., Харків, ХНТУСГ, 2019. С. 87
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17279
Appears in Collections:Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Напрями розвитку технологічних систем і логістики в АПВ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRTS_APV_2019_76.pdf429.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.