Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1646
Назва: Професійно-орієнтоване читання як засіб формування лексичної та комунікативної компетенції іноземних студентів
Professionally oriented reading as a source of lexical and communicative competence of foreign students
Автори: Кравцова, Тетяна Анатоліївна
Король, Аліна Валентинівна
Муравйова, Олена Миколаївна
Ключові слова: компетенція;професійний;комунікативний;мова;іноземний;російський;навчання;читання;система;компетенция;профессиональный;коммуникативный;язык;иностранный;русский;обучение;чтение;система;competence;professional;communicative;language;foreign;Russian;teaching;reading;a system
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Кравцова Т.А., Король А.В., Муравйова О.М. Професійно-орієнтоване читання як засіб формування лексичної та комунікативної компетенції іноземних студентів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 2(20). С. 327-336.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто специфіку навчання студентів-іноземців професійноорієнтованому читанню наукових текстів. Визначено ефективні засоби оптимізації процесу навчання на заняттях із російської мови як іноземної. Описано мовну специфіку наукових текстів економічного характеру. Подано основні завдання під час організації роботи з текстами професійної спрямованості.
The new social order requires teaching Russian language as a means of international communication, forming a foreign student’s personality that absorbed the values of Russian language cultures and preparing for international communication in all spheres of life. These ideas are reflected in the definition of new goals and approaches to teaching Russian as a foreign language in the university. The article is devoted to the specific ways of training to read scientific texts. Effective means of optimization in the process of training professional vocabulary at the Russian lessons as a foreign language are identified. The linguistic specificity of the economic vocabulary is described. The main tasks in organization of work with the professional oriented texts that are aimed at the realization of communicative tasks are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1646
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2014_2_35.pdf318.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.