Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/1646
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКравцова, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorКороль, Аліна Валентинівна-
dc.contributor.authorМуравйова, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-24T11:17:56Z-
dc.date.available2022-06-24T11:17:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКравцова Т.А., Король А.В., Муравйова О.М. Професійно-орієнтоване читання як засіб формування лексичної та комунікативної компетенції іноземних студентів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 2(20). С. 327-336.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1646-
dc.description.abstractРозглянуто специфіку навчання студентів-іноземців професійноорієнтованому читанню наукових текстів. Визначено ефективні засоби оптимізації процесу навчання на заняттях із російської мови як іноземної. Описано мовну специфіку наукових текстів економічного характеру. Подано основні завдання під час організації роботи з текстами професійної спрямованості.uk_UA
dc.description.abstractThe new social order requires teaching Russian language as a means of international communication, forming a foreign student’s personality that absorbed the values of Russian language cultures and preparing for international communication in all spheres of life. These ideas are reflected in the definition of new goals and approaches to teaching Russian as a foreign language in the university. The article is devoted to the specific ways of training to read scientific texts. Effective means of optimization in the process of training professional vocabulary at the Russian lessons as a foreign language are identified. The linguistic specificity of the economic vocabulary is described. The main tasks in organization of work with the professional oriented texts that are aimed at the realization of communicative tasks are presented.-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectпрофесійний-
dc.subjectкомунікативний-
dc.subjectмова-
dc.subjectіноземний-
dc.subjectросійський-
dc.subjectнавчання-
dc.subjectчитання-
dc.subjectсистема-
dc.subjectкомпетенция-
dc.subjectпрофессиональный-
dc.subjectкоммуникативный-
dc.subjectязык-
dc.subjectиностранный-
dc.subjectрусский-
dc.subjectобучение-
dc.subjectчтение-
dc.subjectсистема-
dc.subjectcompetence-
dc.subjectprofessional-
dc.subjectcommunicative-
dc.subjectlanguage-
dc.subjectforeign-
dc.subjectRussian-
dc.subjectteaching-
dc.subjectreading-
dc.subjecta system-
dc.titleПрофесійно-орієнтоване читання як засіб формування лексичної та комунікативної компетенції іноземних студентівuk_UA
dc.titleProfessionally oriented reading as a source of lexical and communicative competence of foreign students-
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (20)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2014_2_35.pdf318.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.