Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16457
Назва: Ідентифікація цільових ринків виробників продукції тваринництва та конкуренції на них
Інші назви: Identification of target markets for livestock producers and competition on them
Идентификация целевых рынков производителей продукции животноводства и конкуренции на них
Автори: Аманов, Батир Язмурадович
Ключові слова: цільовий ринок;підприємство;кон’юнктура ринку;конкуренція;продукція тваринництва;a special-purpose market;enterprise;market conditions;competition;livestock products;целевой рынок;предприятие;конъюнктура рынка;конкуренция;продукция животноводства
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Аманов Батир Язмурадович. Ідентифікація цільових ринків виробників продукції тваринництва та конкуренції на них. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 182 «Економічні науки». 2017. С. 69-76.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 182.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено питанням, що пов’язані з ідентифікацією ринку аграрного підприємства-виробника продукції тваринництва. Визначено особливості функціонування ринку продукції тваринництва України. Проведено аналіз кон’юнктури ринку сільськогосподарських підприємств. Охарактеризовано сутність цільового ринку та сформульовано головний механізм адаптації аграрних підприємств до змін ринкової кон’юнктури. Запропоновано здійснювати збір та систематизацію інформації щодо кон’юнктури цільових ринків з метою підвищення економічної ефективності господарювання виробників продукції тваринництва.
The research reveals issues related to the identification of the market of agricultural enterprises producing livestock products. Specific features of functioning of the market of livestock products in Ukraine are determined. The analysis of the market of agricultural enterprises is carried out. The essence of the special-purpose market is characterized and the main mechanism of adaptation of agrarian enterprises to changes in market conditions is formulated. It was proposed to collect and systematize information on the situation in the special-purpose markets with a view to increasing the economic efficiency of the activity of producers of livestock products.
Исследование раскрывает вопросы, связанные с идентификацией рынка аграрных предприятий-производителей продукции животноводства. Определены особенности функционирования рынка продукции животноводства в Украине. Проведен анализ рынка сельскохозяйственных предприятий. Охарактеризованы сущность целевого рынка и сформулирован главный механизм адаптации аграрных предприятий к изменениям рыночной конъюнктуры. Предложено осуществлять сбор и систематизацию информации о конъюнктуре целевых рынков с целью повышения экономической эффективности деятельности производителей продукции животноводства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16457
Розташовується у зібраннях:Випуск 182: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9_182_2017.pdf397.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.