Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАманов, Батир Язмурадович-
dc.date.accessioned2022-12-01T13:29:47Z-
dc.date.available2022-12-01T13:29:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАманов Батир Язмурадович. Ідентифікація цільових ринків виробників продукції тваринництва та конкуренції на них. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 182 «Економічні науки». 2017. С. 69-76.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16457-
dc.description.abstractДослідження присвячено питанням, що пов’язані з ідентифікацією ринку аграрного підприємства-виробника продукції тваринництва. Визначено особливості функціонування ринку продукції тваринництва України. Проведено аналіз кон’юнктури ринку сільськогосподарських підприємств. Охарактеризовано сутність цільового ринку та сформульовано головний механізм адаптації аграрних підприємств до змін ринкової кон’юнктури. Запропоновано здійснювати збір та систематизацію інформації щодо кон’юнктури цільових ринків з метою підвищення економічної ефективності господарювання виробників продукції тваринництва.uk_UA
dc.description.abstractThe research reveals issues related to the identification of the market of agricultural enterprises producing livestock products. Specific features of functioning of the market of livestock products in Ukraine are determined. The analysis of the market of agricultural enterprises is carried out. The essence of the special-purpose market is characterized and the main mechanism of adaptation of agrarian enterprises to changes in market conditions is formulated. It was proposed to collect and systematize information on the situation in the special-purpose markets with a view to increasing the economic efficiency of the activity of producers of livestock products.uk_UA
dc.description.abstractИсследование раскрывает вопросы, связанные с идентификацией рынка аграрных предприятий-производителей продукции животноводства. Определены особенности функционирования рынка продукции животноводства в Украине. Проведен анализ рынка сельскохозяйственных предприятий. Охарактеризованы сущность целевого рынка и сформулирован главный механизм адаптации аграрных предприятий к изменениям рыночной конъюнктуры. Предложено осуществлять сбор и систематизацию информации о конъюнктуре целевых рынков с целью повышения экономической эффективности деятельности производителей продукции животноводства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 182.-
dc.subjectцільовий ринокuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectпродукція тваринництваuk_UA
dc.subjecta special-purpose marketuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectmarket conditionsuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectlivestock productsuk_UA
dc.subjectцелевой рынокuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectконъюнктура рынкаuk_UA
dc.subjectконкуренцияuk_UA
dc.subjectпродукция животноводстваuk_UA
dc.titleІдентифікація цільових ринків виробників продукції тваринництва та конкуренції на нихuk_UA
dc.title.alternativeIdentification of target markets for livestock producers and competition on themuk_UA
dc.title.alternativeИдентификация целевых рынков производителей продукции животноводства и конкуренции на нихuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 182: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9_182_2017.pdf397.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.