Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16364
Назва: Дослідження стратегій споживання на прикладі торговельно-розважального центру
Автори: Варипаєв, О.М.
Варипаєва, Л.М.
Ключові слова: дослідження;стратегії;споживання;торговельно-розважальний центр;research;strategies;consumption;shopping and entertainment center;исследование;стратегии;потребление;торгово-развлекательный центр
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Варипаєв О. М., Варипаєва Л. М. Дослідження стратегій споживання на прикладі торговельно-розважального центру. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 296-302.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми розвитку сфери роздрібної торгівлі в Україні на прикладі торговельних центрів. Запропоновано модель стратегії споживання виходячи із психографічних особливостей споживачів. Виявлені фактори й прийоми, плідні для конкретного соціологічного дослідження в даній сфері.
Problems of development of sphere of retail trade in Ukraine on an example of shopping malles are considered, the model of strategy of consumption proceeding from psychographic features of consumers is offered, factors and receptions, fruitful for concrete sociological research in the given sphere are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16364
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_2_43.pdf288.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.