Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16364
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВарипаєв, О.М.-
dc.contributor.authorВарипаєва, Л.М.-
dc.date.accessioned2022-11-30T23:10:36Z-
dc.date.available2022-11-30T23:10:36Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВарипаєв О. М., Варипаєва Л. М. Дослідження стратегій споживання на прикладі торговельно-розважального центру. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 296-302.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16364-
dc.description.abstractРозглянуто проблеми розвитку сфери роздрібної торгівлі в Україні на прикладі торговельних центрів. Запропоновано модель стратегії споживання виходячи із психографічних особливостей споживачів. Виявлені фактори й прийоми, плідні для конкретного соціологічного дослідження в даній сфері.uk_UA
dc.description.abstractProblems of development of sphere of retail trade in Ukraine on an example of shopping malles are considered, the model of strategy of consumption proceeding from psychographic features of consumers is offered, factors and receptions, fruitful for concrete sociological research in the given sphere are revealed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.subjectспоживанняuk_UA
dc.subjectторговельно-розважальний центрuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectstrategiesuk_UA
dc.subjectconsumptionuk_UA
dc.subjectshopping and entertainment centeruk_UA
dc.subjectисследованиеuk_UA
dc.subjectстратегииuk_UA
dc.subjectпотреблениеuk_UA
dc.subjectторгово-развлекательный центрuk_UA
dc.titleДослідження стратегій споживання на прикладі торговельно-розважального центруuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_2_43.pdf288.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.