Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16364
Название: Дослідження стратегій споживання на прикладі торговельно-розважального центру
Авторы: Варипаєв, О.М.
Варипаєва, Л.М.
Ключевые слова: дослідження;стратегії;споживання;торговельно-розважальний центр;research;strategies;consumption;shopping and entertainment center;исследование;стратегии;потребление;торгово-развлекательный центр
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Варипаєв О. М., Варипаєва Л. М. Дослідження стратегій споживання на прикладі торговельно-розважального центру. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 296-302.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблеми розвитку сфери роздрібної торгівлі в Україні на прикладі торговельних центрів. Запропоновано модель стратегії споживання виходячи із психографічних особливостей споживачів. Виявлені фактори й прийоми, плідні для конкретного соціологічного дослідження в даній сфері.
Problems of development of sphere of retail trade in Ukraine on an example of shopping malles are considered, the model of strategy of consumption proceeding from psychographic features of consumers is offered, factors and receptions, fruitful for concrete sociological research in the given sphere are revealed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16364
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (16)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_2_43.pdf288.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.