Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1635
Назва: | Моделі стратегічного управління підприємством Enterprise strategic management models |
Автори: | Безгінова, Любов Іванівна Забродська, Любов Давидівна Швед, Світлана Андріївна Яроцька, Олена Геннадіївна |
Ключові слова: | стратегія;планування;стратегічне управління;підприємство;модель;стратегия;планирование;стратегическое управление;предприятие;модели;strategy;planning;strategic management;enterprise;models |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Безгінова Л.І., Забродська Л.Д., Швед С.А., Яроцька О.Г. Моделі стратегічного управління підприємством. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 2(20). С. 300-308. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто моделі, що застосовуються в процесі стратегічного
планування розвитку підприємства. Наведено докладний опис базових
моделей, зокрема Гарвардської школи, формування стратегічного плану
І. Ансоффа і Г. Стейнера. Обґрунтовано необхідність використання кількох
моделей під час формування стратегії підприємства. The object of the article is study of theoretic aspects of the enterprise management under the conditions of strategic changes caused by environmental effect and the choice of strategic planning model of the enterprise development. The article describes the models applied in the process of strategic planning of the enterprise development. It also covers a description of basic models, namely the models of Harvard Business School, formation of strategic plan of I. Ansoff and H. Steiner. It is noted that a great number of other models of strategic planning are based on the basic model of Harvard Business School and its modifications by I. Ansoff and H. Steiner which have differences mostly in details but not in fundamental principles of building. Taking into account the variety of enterprises both in industry characteristics, type of industry, and their range of activity, for each specific case should be chosen only that model which meets the characteristics of the object being examined. Also there is a necessity of application several models when forming the enterprise strategy. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1635 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2 (20) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2014_2_32.pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.