Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16286
Назва: Маркетингові заходи щодо підвищення результативності реалізації овочевої продукції
Інші назви: Marketing measures to increase the effectiveness of sales of vegetable products
Автори: Дідич, А. С.
Науковий керівник : Мандич, О. В.
Ключові слова: ринок овочевої продукції;маркетингова діяльність;конкурентоспроможність;результативність;vegetable market;marketing activities;competitiveness;efficiency
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Дідич А. С. Маркетингові заходи щодо підвищення результативності реалізації овочевої продукції. Вісник студентського наукового товариства. 2019. Вип. 2. С. 183-186.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено особливості формування діяльності окремого підприємства, що функціонує в умовах ринку овочевої продукції Харківської області, зокрема, на ринку огірків, визначено основні результати за політиками на основі дослідження складових інструментів маркетингової діяльності, а також на засадах маркетингових заходів запропоновано рекомендації щодо змін в політиці товаророзподілу та збуту, що дозволить виробнику підвищувати рівень дохідності та збільшувати ринкову частку, що є основними показниками конкурентоспроможного розвитку підприємства.
The article investigates the peculiarities of forming the activity of an individual enterprise operating in the conditions of the vegetable market of Kharkiv region, in particular, in the cucumber market. distribution and sales, which will allow the manufacturer to increase profitability and increase market share, which are the main indicators of competitive development of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16286
ISBN: 978-617-7602-78-0
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник СНТ_випуск 2_2019-183-186.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.