Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorДідич, А. С.-
dc.date.accessioned2022-11-30T13:39:31Z-
dc.date.available2022-11-30T13:39:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДідич А. С. Маркетингові заходи щодо підвищення результативності реалізації овочевої продукції. Вісник студентського наукового товариства. 2019. Вип. 2. С. 183-186.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7602-78-0-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16286-
dc.description.abstractВ статті досліджено особливості формування діяльності окремого підприємства, що функціонує в умовах ринку овочевої продукції Харківської області, зокрема, на ринку огірків, визначено основні результати за політиками на основі дослідження складових інструментів маркетингової діяльності, а також на засадах маркетингових заходів запропоновано рекомендації щодо змін в політиці товаророзподілу та збуту, що дозволить виробнику підвищувати рівень дохідності та збільшувати ринкову частку, що є основними показниками конкурентоспроможного розвитку підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe article investigates the peculiarities of forming the activity of an individual enterprise operating in the conditions of the vegetable market of Kharkiv region, in particular, in the cucumber market. distribution and sales, which will allow the manufacturer to increase profitability and increase market share, which are the main indicators of competitive development of the enterprise.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 2-
dc.subjectринок овочевої продукціїuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectрезультативністьuk_UA
dc.subjectvegetable marketuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.titleМаркетингові заходи щодо підвищення результативності реалізації овочевої продукціїuk_UA
dc.title.alternativeMarketing measures to increase the effectiveness of sales of vegetable productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2019-183-186.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.