Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16286
Название: Маркетингові заходи щодо підвищення результативності реалізації овочевої продукції
Другие названия: Marketing measures to increase the effectiveness of sales of vegetable products
Авторы: Дідич, А. С.
Научный руководитель: Мандич, О. В.
Ключевые слова: ринок овочевої продукції;маркетингова діяльність;конкурентоспроможність;результативність;vegetable market;marketing activities;competitiveness;efficiency
Дата публикации: 2019
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Дідич А. С. Маркетингові заходи щодо підвищення результативності реалізації овочевої продукції. Вісник студентського наукового товариства. 2019. Вип. 2. С. 183-186.
Серия/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
Краткий осмотр (реферат): В статті досліджено особливості формування діяльності окремого підприємства, що функціонує в умовах ринку овочевої продукції Харківської області, зокрема, на ринку огірків, визначено основні результати за політиками на основі дослідження складових інструментів маркетингової діяльності, а також на засадах маркетингових заходів запропоновано рекомендації щодо змін в політиці товаророзподілу та збуту, що дозволить виробнику підвищувати рівень дохідності та збільшувати ринкову частку, що є основними показниками конкурентоспроможного розвитку підприємства.
The article investigates the peculiarities of forming the activity of an individual enterprise operating in the conditions of the vegetable market of Kharkiv region, in particular, in the cucumber market. distribution and sales, which will allow the manufacturer to increase profitability and increase market share, which are the main indicators of competitive development of the enterprise.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16286
ISBN: 978-617-7602-78-0
Располагается в коллекциях:Випуск 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вісник СНТ_випуск 2_2019-183-186.pdf1.04 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.