Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16248
Title: Оценка результативности маркетинга взаимоотношений с помощью сбалансированной системы показателей
Authors: Верлуп, Е. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Исаева, Е. В.
Issue Date: 2013
Publisher: Харків ХНТУСГ
Citation: Верлуп Е. В. Оценка результативности маркетинга взаимоотношений с помощью сбалансированной системы показателей. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 08-10.04.2013. Харків: ХНТУСГ, 2013. С. 88-90.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16248
Appears in Collections:IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 8-10 квітня 2013 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2013_30.pdf433.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.