Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16248
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorИсаева, Е. В.-
dc.contributor.authorВерлуп, Е. В.-
dc.date.accessioned2022-11-30T11:33:58Z-
dc.date.available2022-11-30T11:33:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВерлуп Е. В. Оценка результативности маркетинга взаимоотношений с помощью сбалансированной системы показателей. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 08-10.04.2013. Харків: ХНТУСГ, 2013. С. 88-90.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16248-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків ХНТУСГuk_UA
dc.titleОценка результативности маркетинга взаимоотношений с помощью сбалансированной системы показателейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 8-10 квітня 2013 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2013_30.pdf433.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.