Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16168
Назва: Аналіз структури туристичного підприємства
Інші назви: Analysis of the structure of a tourist enterprise
Анализ структуры туристического предприятия
Автори: Артеменко, О. О.
Колпаченко, Н. М.
Ключові слова: туризм;менеджмент;організація мотивація;фінансування;організаційна структура;аналіз;tourism;management;organization;motivation;funding;organizational structure;analyze;туризм;менеджмент;организация;мотивация;финансирования;организационная структура;анализ
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Артеменко О. О., Колпаченко Н. М. Аналіз структури туристичного підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 188 «Економічні науки». 2017. С. 39-45.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 188.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті питання які необхідно розглянути при створенні структури туристичного підприємства, щоб забезпечувати організацію та високий рівень надання туристичних послуг , координацію та контроль діяльності своїх підрозділів і працівників. Зокрема зазначено, що структури туристичних організацій відрізняються складністю (тобто рівнем поділу діяльності на різні функції), формалізацією (тобто ступенем використання наперед встановлених правил та процедур), співвідношенням централізації та децентралізації (тобто рівнями на яких ухвалюються управлінські рішення).
The article describes the issues that need to be considered when creating the structure of tourist enterprises to ensure the organization and a high level of tourist services , coordinating and monitoring the activities of their departments and employees. In particular noted that the structure of tourist organizations are complex (i.e. degree of division activities for different features), the formalization (i.e. the degree of use of pre-established rules and procedures), the ratio of centralization and decentralization (i.e. the levels at which management decisions).
В статье рассмотренные вопросы которые необходимо рассмотреть при составлении структуры туристического предприятия для обеспечения организации и высокого уровня предоставления туристических услуг, координацию и контроль деятельности своих подразделений и сотрудников. В частности обращено внимание на то что структуры туристических организаций отличаются сложностью (то есть, уровнем деления деятельности на разные функции ), формализацией (то есть степенью использования заранее составленных правил и процедур), соотношением централизации и децентрализации (то есть уровнями на каких согласовываются управленческие решения.)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16168
Розташовується у зібраннях:Випуск 188: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7_188_2017.pdf355.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.