Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16168
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, О. О.-
dc.contributor.authorКолпаченко, Н. М.-
dc.date.accessioned2022-11-29T20:39:08Z-
dc.date.available2022-11-29T20:39:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАртеменко О. О., Колпаченко Н. М. Аналіз структури туристичного підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 188 «Економічні науки». 2017. С. 39-45.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16168-
dc.description.abstractВ статті розглянуті питання які необхідно розглянути при створенні структури туристичного підприємства, щоб забезпечувати організацію та високий рівень надання туристичних послуг , координацію та контроль діяльності своїх підрозділів і працівників. Зокрема зазначено, що структури туристичних організацій відрізняються складністю (тобто рівнем поділу діяльності на різні функції), формалізацією (тобто ступенем використання наперед встановлених правил та процедур), співвідношенням централізації та децентралізації (тобто рівнями на яких ухвалюються управлінські рішення).uk_UA
dc.description.abstractThe article describes the issues that need to be considered when creating the structure of tourist enterprises to ensure the organization and a high level of tourist services , coordinating and monitoring the activities of their departments and employees. In particular noted that the structure of tourist organizations are complex (i.e. degree of division activities for different features), the formalization (i.e. the degree of use of pre-established rules and procedures), the ratio of centralization and decentralization (i.e. the levels at which management decisions).uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотренные вопросы которые необходимо рассмотреть при составлении структуры туристического предприятия для обеспечения организации и высокого уровня предоставления туристических услуг, координацию и контроль деятельности своих подразделений и сотрудников. В частности обращено внимание на то что структуры туристических организаций отличаются сложностью (то есть, уровнем деления деятельности на разные функции ), формализацией (то есть степенью использования заранее составленных правил и процедур), соотношением централизации и децентрализации (то есть уровнями на каких согласовываются управленческие решения.)uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 188.-
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectорганізація мотиваціяuk_UA
dc.subjectфінансуванняuk_UA
dc.subjectорганізаційна структураuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectfundinguk_UA
dc.subjectorganizational structureuk_UA
dc.subjectanalyzeuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectорганизацияuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectфинансированияuk_UA
dc.subjectорганизационная структураuk_UA
dc.subjectанализuk_UA
dc.titleАналіз структури туристичного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the structure of a tourist enterpriseuk_UA
dc.title.alternativeАнализ структуры туристического предприятияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 188: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7_188_2017.pdf355.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.