Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15829
Назва: | Інноваційний маркетинг, як особливий вид інноваційної діяльності |
Інші назви: | Инновационный маркетинг как особый вид инновационной деятельности Innovative marketing as a special kind of innovation |
Автори: | Антощенкова, В. В. Богданович, О. А. |
Ключові слова: | інновації;інноваційний маркетинг;економічний розвиток;инновации;инновационный маркетинг;экономическое развитие;innovation;innovative marketing;economic development |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Антощенкова В. В., Богданович О. А. Інноваційний маркетинг, як особливий вид інноваційної діяльності. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 185 «Економічні науки». 2017. С. 50-55. |
Серія/номер: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 185 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний стан ринку в Україні характеризується швидким зростаючим рівнем ризику, невизначеністю та деструктуризацією, тому запровадження інноваційного маркетингу є першочерговим завданням забезпечення конкурентоспроможності підприємства та посилення його ринкових позицій, поліпшення якісних показників господарської діяльності (економічний розвиток), підвищення рівня управління. Таким чином, інноваційний маркетинг потрібно розглядати, як особливий вид інноваційної
діяльності та осучаснену концепцію класичного маркетингу, за якою підприємство повинно безперервно вдосконалювати свою продукцію, форми і методи їх просування і збуту саме на інноваційній (випереджувальній час) основі з метою якнайкращого задоволення потреб споживачів та забезпечення максимізацію прибутку. Современное состояние рынка в Украине характеризуется быстрым растущим уровнем риска, неопределенностью и деструктуризацией, поэтому введение инновационного маркетинга является первоочередной задачей обеспечения конкурентоспособности предприятия и усиления его рыночных позиций, улучшения качественных показателей хозяйственной деятельности (экономическое развитие), повышение уровня управления. Таким образом, инновационный маркетинг следует рассматривать как особый вид инновационной деятельности и современную концепцию классического маркетинга, по которой предприятие должно непрерывно совершенствовать свою продукцию, формы и методы их продвижения и сбыта именно на инновационной (опережающей время) основе, с целью наилучшего удовлетворения потребностей потребителей и обеспечение максимизации прибыли. The current state of the market in Ukraine is characterized by a rapid growing level of risk, uncertainty and destructuring, therefore the introduction of innovative marketing is a top priority task of ensuring the competitiveness of the enterprise and strengthening its market positions, improving the quality of economic activities (economic development), improving management. Thus, innovative marketing should be considered as a special kind of innovation activity and the modern concept of classical marketing, whereby an enterprise must continuously improve its products, forms and methods of their promotion and marketing on an innovative (timeout) basis, in order to best meet the needs of consumers and maximizing profit. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15829 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 185: Економічні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
XNTYSG_185_2017_8.pdf | 363.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.