Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/15829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнтощенкова, В. В.-
dc.contributor.authorБогданович, О. А.-
dc.date.accessioned2022-11-27T21:11:38Z-
dc.date.available2022-11-27T21:11:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАнтощенкова В. В., Богданович О. А. Інноваційний маркетинг, як особливий вид інноваційної діяльності. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 185 «Економічні науки». 2017. С. 50-55.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15829-
dc.description.abstractСучасний стан ринку в Україні характеризується швидким зростаючим рівнем ризику, невизначеністю та деструктуризацією, тому запровадження інноваційного маркетингу є першочерговим завданням забезпечення конкурентоспроможності підприємства та посилення його ринкових позицій, поліпшення якісних показників господарської діяльності (економічний розвиток), підвищення рівня управління. Таким чином, інноваційний маркетинг потрібно розглядати, як особливий вид інноваційної діяльності та осучаснену концепцію класичного маркетингу, за якою підприємство повинно безперервно вдосконалювати свою продукцію, форми і методи їх просування і збуту саме на інноваційній (випереджувальній час) основі з метою якнайкращого задоволення потреб споживачів та забезпечення максимізацію прибутку.uk_UA
dc.description.abstractСовременное состояние рынка в Украине характеризуется быстрым растущим уровнем риска, неопределенностью и деструктуризацией, поэтому введение инновационного маркетинга является первоочередной задачей обеспечения конкурентоспособности предприятия и усиления его рыночных позиций, улучшения качественных показателей хозяйственной деятельности (экономическое развитие), повышение уровня управления. Таким образом, инновационный маркетинг следует рассматривать как особый вид инновационной деятельности и современную концепцию классического маркетинга, по которой предприятие должно непрерывно совершенствовать свою продукцию, формы и методы их продвижения и сбыта именно на инновационной (опережающей время) основе, с целью наилучшего удовлетворения потребностей потребителей и обеспечение максимизации прибыли.uk_UA
dc.description.abstractThe current state of the market in Ukraine is characterized by a rapid growing level of risk, uncertainty and destructuring, therefore the introduction of innovative marketing is a top priority task of ensuring the competitiveness of the enterprise and strengthening its market positions, improving the quality of economic activities (economic development), improving management. Thus, innovative marketing should be considered as a special kind of innovation activity and the modern concept of classical marketing, whereby an enterprise must continuously improve its products, forms and methods of their promotion and marketing on an innovative (timeout) basis, in order to best meet the needs of consumers and maximizing profit.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 185-
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційний маркетингuk_UA
dc.subjectекономічний розвитокuk_UA
dc.subjectинновацииuk_UA
dc.subjectинновационный маркетингuk_UA
dc.subjectэкономическое развитиеuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectinnovative marketinguk_UA
dc.subjecteconomic developmentuk_UA
dc.titleІнноваційний маркетинг, як особливий вид інноваційної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeИнновационный маркетинг как особый вид инновационной деятельностиuk_UA
dc.title.alternativeInnovative marketing as a special kind of innovationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 185: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
XNTYSG_185_2017_8.pdf363.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.