Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15829
Title: | Інноваційний маркетинг, як особливий вид інноваційної діяльності |
Other Titles: | Инновационный маркетинг как особый вид инновационной деятельности Innovative marketing as a special kind of innovation |
Authors: | Антощенкова, В. В. Богданович, О. А. |
Keywords: | інновації;інноваційний маркетинг;економічний розвиток;инновации;инновационный маркетинг;экономическое развитие;innovation;innovative marketing;economic development |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Антощенкова В. В., Богданович О. А. Інноваційний маркетинг, як особливий вид інноваційної діяльності. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 185 «Економічні науки». 2017. С. 50-55. |
Series/Report no.: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 185 |
Abstract: | Сучасний стан ринку в Україні характеризується швидким зростаючим рівнем ризику, невизначеністю та деструктуризацією, тому запровадження інноваційного маркетингу є першочерговим завданням забезпечення конкурентоспроможності підприємства та посилення його ринкових позицій, поліпшення якісних показників господарської діяльності (економічний розвиток), підвищення рівня управління. Таким чином, інноваційний маркетинг потрібно розглядати, як особливий вид інноваційної
діяльності та осучаснену концепцію класичного маркетингу, за якою підприємство повинно безперервно вдосконалювати свою продукцію, форми і методи їх просування і збуту саме на інноваційній (випереджувальній час) основі з метою якнайкращого задоволення потреб споживачів та забезпечення максимізацію прибутку. Современное состояние рынка в Украине характеризуется быстрым растущим уровнем риска, неопределенностью и деструктуризацией, поэтому введение инновационного маркетинга является первоочередной задачей обеспечения конкурентоспособности предприятия и усиления его рыночных позиций, улучшения качественных показателей хозяйственной деятельности (экономическое развитие), повышение уровня управления. Таким образом, инновационный маркетинг следует рассматривать как особый вид инновационной деятельности и современную концепцию классического маркетинга, по которой предприятие должно непрерывно совершенствовать свою продукцию, формы и методы их продвижения и сбыта именно на инновационной (опережающей время) основе, с целью наилучшего удовлетворения потребностей потребителей и обеспечение максимизации прибыли. The current state of the market in Ukraine is characterized by a rapid growing level of risk, uncertainty and destructuring, therefore the introduction of innovative marketing is a top priority task of ensuring the competitiveness of the enterprise and strengthening its market positions, improving the quality of economic activities (economic development), improving management. Thus, innovative marketing should be considered as a special kind of innovation activity and the modern concept of classical marketing, whereby an enterprise must continuously improve its products, forms and methods of their promotion and marketing on an innovative (timeout) basis, in order to best meet the needs of consumers and maximizing profit. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15829 |
Appears in Collections: | Випуск 185: Економічні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
XNTYSG_185_2017_8.pdf | 363.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.