Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15569
Назва: Напрями розробки ефективної маркетингової стратегії підприємств галузі туризму (санаторно-курортного комплексу)
Автори: Чуйко, Н. В.
Худавердієва, В. А.
Загоруйко, С. Г.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Чуйко Н. В., Худавердієва В. А., Загоруйко С. Г. Напрями розробки ефективної маркетингової стратегії підприємств галузі туризму (санаторно-курортного комплексу). Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 299-301 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15569
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-300-302.pdf195.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.