Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15569
Название: Напрями розробки ефективної маркетингової стратегії підприємств галузі туризму (санаторно-курортного комплексу)
Авторы: Чуйко, Н. В.
Худавердієва, В. А.
Загоруйко, С. Г.
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Чуйко Н. В., Худавердієва В. А., Загоруйко С. Г. Напрями розробки ефективної маркетингової стратегії підприємств галузі туризму (санаторно-курортного комплексу). Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 299-301 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15569
Располагается в коллекциях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-300-302.pdf195.55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.