Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15549
Назва: Дослідження сучасного ринку маркетингових комунікацій
Автори: Носач, Л.Л.
Величко, К.Ю.
Ключові слова: ринок;комунікації;маркетингові комунікації;дослідження;market;communication;marketing communications;research;рынок;коммуникации;маркетинговые коммуникации;исследования
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Носач Л. Л., Величко К. Ю. Дослідження сучасного ринку маркетингових комунікацій. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 213-221.
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості розвитку сучасного ринку маркетингових комунікацій, виявлено закономірності та тенденції його розвитку. Особливу увагу приділено розвитку інтернет-ринку в цілому та його медійного сектору зокрема.
In article the features development of modern market of marketing’s communications are investigational, conformities to law and his progress trends are exposed. The special attention are spared development of internet-market and its media sector.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15549
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_2_32.pdf351.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.