Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15549
Название: Дослідження сучасного ринку маркетингових комунікацій
Авторы: Носач, Л.Л.
Величко, К.Ю.
Ключевые слова: ринок;комунікації;маркетингові комунікації;дослідження;market;communication;marketing communications;research;рынок;коммуникации;маркетинговые коммуникации;исследования
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Носач Л. Л., Величко К. Ю. Дослідження сучасного ринку маркетингових комунікацій. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 213-221.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено особливості розвитку сучасного ринку маркетингових комунікацій, виявлено закономірності та тенденції його розвитку. Особливу увагу приділено розвитку інтернет-ринку в цілому та його медійного сектору зокрема.
In article the features development of modern market of marketing’s communications are investigational, conformities to law and his progress trends are exposed. The special attention are spared development of internet-market and its media sector.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15549
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (16)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_2_32.pdf351.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.