Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНосач, Л.Л.-
dc.contributor.authorВеличко, К.Ю.-
dc.date.accessioned2022-11-25T22:19:03Z-
dc.date.available2022-11-25T22:19:03Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНосач Л. Л., Величко К. Ю. Дослідження сучасного ринку маркетингових комунікацій. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 213-221.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15549-
dc.description.abstractДосліджено особливості розвитку сучасного ринку маркетингових комунікацій, виявлено закономірності та тенденції його розвитку. Особливу увагу приділено розвитку інтернет-ринку в цілому та його медійного сектору зокрема.uk_UA
dc.description.abstractIn article the features development of modern market of marketing’s communications are investigational, conformities to law and his progress trends are exposed. The special attention are spared development of internet-market and its media sector.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectрынокuk_UA
dc.subjectкоммуникацииuk_UA
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk_UA
dc.subjectисследованияuk_UA
dc.titleДослідження сучасного ринку маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_2_32.pdf351.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.