Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/15325
Назва: Організаційні засади розвитку торговельних центрів
Автори: Чернікова, Г.С.
Ключові слова: торговельні центри;розвиток;організаційні засади;shopping centers;development;organizational principles;торговые центры;развитие;организационные основы
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Чернікова Г. С. Організаційні засади розвитку торговельних центрів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 159-165.
Короткий огляд (реферат): Розкрито організаційну сутність торговельних центрів, установлено мету та результат їх організаційно-економічного розвитку, визначено механізми формування та форми прояву синергетичних ефектів, властивих торговельним центрам.
The article explores the organizational nature of shopping centers, set goals and the result of their organizational and economic development, the mechanisms of formation and manifestations synergistic effects inherent in the shopping center.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15325
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_2_25.pdf234.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.