Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/15325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧернікова, Г.С.-
dc.date.accessioned2022-11-25T00:16:55Z-
dc.date.available2022-11-25T00:16:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧернікова Г. С. Організаційні засади розвитку торговельних центрів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 159-165.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15325-
dc.description.abstractРозкрито організаційну сутність торговельних центрів, установлено мету та результат їх організаційно-економічного розвитку, визначено механізми формування та форми прояву синергетичних ефектів, властивих торговельним центрам.uk_UA
dc.description.abstractThe article explores the organizational nature of shopping centers, set goals and the result of their organizational and economic development, the mechanisms of formation and manifestations synergistic effects inherent in the shopping center.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectторговельні центриuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectорганізаційні засадиuk_UA
dc.subjectshopping centersuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectorganizational principlesuk_UA
dc.subjectторговые центрыuk_UA
dc.subjectразвитиеuk_UA
dc.subjectорганизационные основыuk_UA
dc.titleОрганізаційні засади розвитку торговельних центрівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_2_25.pdf234.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.