Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/15325
Title: Організаційні засади розвитку торговельних центрів
Authors: Чернікова, Г.С.
Keywords: торговельні центри;розвиток;організаційні засади;shopping centers;development;organizational principles;торговые центры;развитие;организационные основы
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Чернікова Г. С. Організаційні засади розвитку торговельних центрів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 159-165.
Abstract: Розкрито організаційну сутність торговельних центрів, установлено мету та результат їх організаційно-економічного розвитку, визначено механізми формування та форми прояву синергетичних ефектів, властивих торговельним центрам.
The article explores the organizational nature of shopping centers, set goals and the result of their organizational and economic development, the mechanisms of formation and manifestations synergistic effects inherent in the shopping center.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15325
Appears in Collections:Випуск 2 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_2_25.pdf234.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.