Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15080
Назва: Навчання студентів економічних спеціальностей у рамках англомовного спецкурсу «практика комерційних переговорів»
Автори: Муравйова, О.М.
Кравцова, Т.А.
Обозна, О.В.
Ключові слова: студенти економічних спеціальностей;навчання;студенти;англомовний спецкурс;"практика комерційних переговорів";students of economic specialties;teaching;students;english special course;"practice of commercial negotiations";студенты экономических специальностей;обучение;студенты;англомовный спецкурс;"практика коммерческих переговоров"
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Муравйова О. М., Кравцова Т. А., Обозна О. В. Навчання студентів економічних спеціальностей у рамках англомовного спецкурсу «практика комерційних переговорів». Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 1. С. 330-337.
Короткий огляд (реферат): Досліджено педагогічні та методичні особливості навчання ведення комерційних переговорів англійською мовою. Конкретизовано мету та зміст переговорів як ситуації ділового спілкування, виділено їх фази, функції та основні групи вмінь. Проведено класифікацію, а також теоретично обґрунтовано комплекс комп’ютерних вправ і тестових завдань у текстовому процесорі. Запропоновано етапи, на підставі яких розроблено модель навчання майбутніх економістів комерційних усних та писемних переговорів у текстовому процесорі за умов кредитно-модульної системи.
The article dwells upon the pedagogical and methodological premises of commercial oral and written negotiations in English. A place and role of negotiations as situation of business intercourse has been specified; their phases, functions and basic groups of abilities have been selected. Classification has been provided and the theoretical ground of computer exercises and test tasks is given in a word processor. The stages on the basis of which the model of teaching of future economists to the commercial verbal and writing negotiations have been developed in a word processor within the framework of the credit-module system are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15080
Розташовується у зібраннях:Випуск 1(17), Ч 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_1(1)__48.pdf181.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.