Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15080
Название: | Навчання студентів економічних спеціальностей у рамках англомовного спецкурсу «практика комерційних переговорів» |
Авторы: | Муравйова, О.М. Кравцова, Т.А. Обозна, О.В. |
Ключевые слова: | студенти економічних спеціальностей;навчання;студенти;англомовний спецкурс;"практика комерційних переговорів";students of economic specialties;teaching;students;english special course;"practice of commercial negotiations";студенты экономических специальностей;обучение;студенты;англомовный спецкурс;"практика коммерческих переговоров" |
Дата публикации: | 2013 |
Издательство: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Библиографическое описание: | Муравйова О. М., Кравцова Т. А., Обозна О. В. Навчання студентів економічних спеціальностей у рамках англомовного спецкурсу «практика комерційних переговорів». Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 1. С. 330-337. |
Краткий осмотр (реферат): | Досліджено педагогічні та методичні особливості навчання ведення комерційних переговорів англійською мовою. Конкретизовано мету та зміст переговорів як ситуації ділового спілкування, виділено їх фази, функції та основні групи вмінь. Проведено класифікацію, а також теоретично
обґрунтовано комплекс комп’ютерних вправ і тестових завдань у текстовому процесорі. Запропоновано етапи, на підставі яких розроблено модель навчання майбутніх економістів комерційних усних та писемних переговорів у текстовому процесорі за умов кредитно-модульної системи. The article dwells upon the pedagogical and methodological premises of commercial oral and written negotiations in English. A place and role of negotiations as situation of business intercourse has been specified; their phases, functions and basic groups of abilities have been selected. Classification has been provided and the theoretical ground of computer exercises and test tasks is given in a word processor. The stages on the basis of which the model of teaching of future economists to the commercial verbal and writing negotiations have been developed in a word processor within the framework of the credit-module system are offered. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15080 |
Располагается в коллекциях: | Випуск 1(17), Ч 1 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2013_1(1)__48.pdf | 181.87 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.