Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14818
Назва: Особливості типізації споживачів, отримуючих маркетингову інформацію з Інтернету
Інші назви: Особенности типизации потребителей, получающих маркетинговую информацию из Интернета
Peculiarity typification of consumeres, which receive marketing information from Internet
Автори: Шебанова, О. О.
Ключові слова: типізація споживачів;Інтернет-мережа;соціотип споживача;маркетингова стратегія;типизация потребителей;Інтернет - сеть;социотип потребителя;маркетинговая стратегия;consumer typification;Internet - network;consumer socio-type;marketing strategy
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Шебанова О. О. Особливості типізації споживачів, отримуючих маркетингову інформацію з Інтернету. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 191 «Економічні науки». 2018. С. 355-361.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 191;
Короткий огляд (реферат): В статті досліджені особливості передачі маркетингової інформації електронними засобами внутрішніх комунікацій, проаналізовані особливості маркетингових процесів в мережі Інтернет, визначені соціотипи споживачів, отримуючих інформацію з Інтернету, представлені підходи та інструментарій впливу на їх споживчу поведінку, як необхідні заходи при розробці маркетингової стратегії підприємства.
В статье исследованы особенности передачи маркетинговой информации електронными средствами внутренних коммуникаций, проанализированы особенности маркетинговых процессов в системе Интернет, определены социотипы потребителей, получающих информацию из Интернета, представлены подходы и инструменты влияния на их потребительское поведение, как необходимые мероприятия при разработке маркетинговой стратегии предприятия.
In the article the peculiarities of E-marketing information transfer by means of internal communications are investigated, the peculiarity of marketing in the Internet are analyzed, the socio- types of consumers, which receive information from the Internet are defined, the approaches and tools of influence on their consumer behavior, as the necessary measures in the development of marketing strategy are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14818
Розташовується у зібраннях:Випуск 191: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36_191_2018.pdf371.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.